• No products in the cart.
View Cart
Subtotal: 0,00

Pogoji poslovanja

PREDSTAVITE PODJETJA

Podjetje Biro Peceli d.o.o. ima 7 letne izkušnje v zastopanju, prodaji in distribuciji blagovnih znamk v Sloveniji in tujini.
Našim kupcem želimo zagotoviti konkurenčno ponudbo s strokovnim svetovanjem, pomoč pri nakupu in zagotoviti dober servis. 

KONTAKT

Biro Peceli d.o.o.
Ljubljanska cesta 36,
1230 Domžale
DŠ: SI10544682

Konakt
Tel. št.; 070/534 314
Mail: info@e-gaber.si

 

Splošni in ostali pogoji poslovanja spletne prodajalne www.e-gaber.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)

CENE

Vse cene so izražene v EUR z vključenim 22% DDVjem.
Vse cene v spletni prodajalni www.e-gaber.si so cene izdelkov in ne vsebujejo strošek dostave po Sloveniji.
Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.

MOŽNOSTI PLAČILA

V spletnem nakupovalnem mestu prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu dostavljenaga blaga. Plačate kurirju, ki vam bo dostavil paket. Paket dostavi dostavna služba POŠTA SLO ali DPD. 
  • po predračunu. Z nakazilom na račun podjetja Biro Peceli d.o.o. Po elektronski pošti prejmete predračun. Ko je ta v celoti poravnan, gre vaše naročilo v obdelavo in dostavo. 
  • S Pay Pal (on- line plačilo preko spletne strani www.paypal.com). Po potrditvi načina plačila ste preusmerjeni na Paypal strežnik, kjer sledite njihovim navodilom (navodila so v angleškem jeziku). Ko je plačilo v celoti izvedeno, gre vaše naročilo v obdelavo in dostavo.

Vsa ponujena plačila so varna. Odločite za način plačila, k vam najbolj odgovarja.

DOSTAVA

Blago se odpremi v najkrajšnem možnem času. Trajanje dostave je odvisna od načina plačila.

  • Če je plačilo na bančni računa podjetja (predračunu), se blago odpremi takoj ko je plačilo vidno na računu podjetja.
  • Če je plačilo po povzetju, se blago odpremi še isti dan ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
  • Če je plačilo izvedeno s paypal-om , se blago odpremi po prejemu plačila.

Naročeno blago dostavlja Pošta SLO, DPD .

Dostava je za vse naše kupce BREZPLAČNA.

REKLAMACIJA

Vsi izdelki zapustijo naše podjetje v popolnem stanju (brez poškodb).

Ko kupec prejme izdelek direktno na dom oziroma izbrani naslov, mora ob prejemu preveriti, če se številka paketa ujema s poslanim. Prav tako mora kupec pregledati zunanjost paketa in v primeru znakov vidnih poškodb ali neustreznega ravnanja, ki bi lahko vplivalo na poškodbo izdelka, dostavljalcu sporočiti, da zapiše na dostavni list ”PAKET JE POŠKODOVAN”, preden podpise prevzem izdelka. Prav tako kupec slika vidne poškodbe paketa.

V primeru, da kupec izbere opcijo prevzema izdelka osebno v naši poslovalnici, veljajo enaki pogoji, kot so navedeni v prvem odstavku. Vse aktivnosti prevzema in pregleda izdelka v tem primeru opravi prodajalec, odgovornost glede prevzema, poškodb ali manjkajočih delov kot tudi brezhibnega delovanja prevzame prodajalec.

VRAČILO BLAGA

V primeru vračila blaga mora biti le to zapakirano v originalni embalaži, nepoškodovano in neuprabljeno. Ob vračilu mora biti priložen račun, ki ste ga prejeli ob pošiljki in garancijski list.

Če blago izpolnjuje vse zgoraj naštete pogoje, vam lahko izdelek zamenjamo za drug izdelek ali povrnemo kupnino izdelka na vaš TRR račun, nemudoma oziroma najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh.

V kolikor želite zamenjavo, morate napisati na račun izdelek, ki želite, da vam ponovno pošljemo.
Poštne stroške vračila in potne stroške morebitne zamenjave, krije kupec.

POMEMBNO: Ko vračate pošiljko, ne pošiljajte s storitvijo odkupnine, ker tovrstnih pošiljk zaradi možnosti zlorab, ne prevzemamo!!!

GARANCIJA

Vsak izdelek mora kupec upravljati v skladu z navodili za uporabo, ki jih prejme skupaj z izdelkom. Garancija krije napake v izdelavi kot nedelovanje naprave.

Kupec ni upravičen do garancije v garancijskem roku, kadar ni deloval v skladu z navodili za uporabo in/ali če ne uspe predložiti dokazilo o nakupu izdelka (predložiti mora številko oz. koda izdelka ter račun).

Vsi izdelkiv ponudbi ima garancijo. Če ima izdelek priložen garancijski list, lahko kupec garancijo uveljavljate neposredno pri prodajalcu.

Izdelki imajo časovni rok garancije, kot je navedeno na internetni strani ali/in na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob predložitvi računa, številki oz. kodi izdelka in ob upoštevanju navodil za uporabo.

Za večino izdelkov velja 1 letna garancija, če se seveda izdelki uporabljajo v skladu z navodili in niso bili drugače poškodovani. Garancija na baterije je 12 mesecev.

Proizvajalec jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje električnih kolesa v garancijskem roku, ki začne teči na dan izročitve kolesa kupcu.

Po preteku garancijskega roka proizvajalec zagotavlja nadomestne dele.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov od mesta nakupa do proizvajalčevega naslova, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.

V primeru napake ali nedelovanja izdelka kupec obvesti prodajalca na elektronski naslov: info@e-gaber.si. Kupec navede naslednje podatke:

  • Podatek o kupcu (ime, priimek, naslov)
  • Kopijo računa
  • Opis napake oz. težave
  • Izpolnjen garancijski list (najdete ga v navodilih za uporabo)
  • Po možnosti priložite tudi sliko napake

Nekatera servisna dela, kot so zamenjava posameznih delov ali manjša popravila, bo opravil prodajalec sam, v primeru obsežnejših servisnih del pa bo prodajalec kupcu poslal servisni nalog za obisk pooblaščenega servisa, pred tem pa seveda vzpostavili stik s proizvajalcem.

Tudi po poteku garancijskega obdobja bo prodajalec kupcu nudil svoje storitve s ciljem zagotavljanja brezhibnega delovanja izdelka in zadovoljstva kupca.

Izdelki na spletni strani

Pri vnosu dopuščamo možnost napake pri tehničnih specifikacij artiklov ali odstopanje slike izdelka od dejanskih.

NAROČILO

Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.e-gaber.si in da se z njimi strinja.

Ob nakupu, morate posredovati naslednje podatke:

  • Ime in priimek
  • Naslov dostave
  • Pošto in poštno številko
  • Telefonsko številko
  • Email naslov

Spletna trgovina e-gaber.si bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

POMOČ PRI NAKUPU

Na Naši spletni strani ni potrebna registracija za opraviti nakup.
Naše izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene la levi strani ali jih iščete s pomočjo “Iskanje med artikli” ki se nahaja na zgornji desni strani.
Vsi izdelki, ki so prikazani na naši spletni strani so na zalogi ( razen če ni drugače napisano) in pripravljeni za dostavo.
Ko najdete izdelek, ki želite naročiti s klikom na sliko, ga boste odprli in imeli tako možnost določiti količino in velikost.
Količino, če želite več kot 1, je treba ročno izbrisati in napisati željeno količino.
(Če je več kosov istega artikla v košarici, ki se nahaja vedno v desnem zgornjem kotu, bo pisalo še vedno “1 artikel(i)”. Ko boste odprli Košarico, se Vam bo prikazala količina, ki ste jo izbrali.)
Ko ste to opravili morate pritisniti na gumb “V košarico” in tako je Vaš izbran izdelek shranjen. Nato lahko nadaljujete brskanje ali greste na blagajno zaključiti nakup.
V kolikor ste prepričani, da želite kupiti izbran izdelek(e) morate s klikom na “NA BLAGAJNO”, ki se nahaja v desnem zgornjem kotu.
Pojavila se bo vsebina Vaše nakupovalne košarice kjer je vidno ime produkta, količina, velikost in cena ter končna cena Vašega naročila.
Vse napisane cene že vključujejo 22% DDV.
Če ste ugotovili, da pri vnašanju ste se zmotili pri količini, imate možnost to popraviti s pomočjo prikazanim – in +- V kolikor ste se zmotili pri izbiri velikosti, morate izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, vedno s pomočjo prikazanega – in iti ponovno v spletno trgovino ga poiskati in izbrati tokrat pravo velikost.
Za nadaljevati morate pritisniti gumb “NA BLAGAJNO”. Naslednja stran, ki se Vam bo pojavila je stran kjer morate vpisati Vaše podatke za naročilo: ime in priimek, naslov, poštna številka, kraj, elektronski naslov ter Vašo telefonsko številko.
Zaradi tovrstnih zlorab so VSA POLJA OBVEZNA.
Izbrati morate način plačila: Po predračunu, povzetju (samodejno že izbrano) ali s Paypal računom.
Po predhodnjem dogovoru z nami, lahko plačate tudi z nakazilom na naš tekoči račun (predračun).
Samodejno je že označeno “Strinjam se s pogoji poslovanja”. V kolikor želite jih prebrati, lahko kliknete na povezavo zraven ali jih lahko najdete na koncu naše spletne strani, pod “Trgovina”.
Sedaj s klikom na gumb “NADALJUJ” se Vam bo odprla stran kjer si boste lahko ponovno prebrali vse podatke Vašega naročila. V kolikor ste ugotovili, da ste se zmotili pri vnašanju to lahko preprosto uredite s klikom na gumb “UREDI” in vas bo stran preusmerila na prejšnji korak kjer lahko napako popravite. Na strani je napisala tudi opomba za Vašo pravico odstopa od pogodbe, ki bo tudi napisana oz pripeta v priponki v email-u, ki boste prejeli po oddanem naročilu.
Ko ste se prepričali, da so vsi podatki pravilno vnešeni in da želite dokončno zaključiti nakup kliknete na gumb “POTRDITEV NAROČILA z obvezo plačila”.
Prikazal se Vam bo zadnji korak o vašem uspešno opravljenem nakupu in obvestilo o prejemu po elektronski pošti v naslednji nekaj minutah: potrdilo naročila, račun v elektronski obliki ter opomba vaše pravice do vračila (odstopanja od pogodbe) v roku 14 (štirinajstiih) dneh.
V slučaju, da niste dobili nobenega našega potrditvenega emaila, pomeni da ste v polje napačno vpisali elektronski naslov. V tem primeru Vas prosimo, da nam pišete na naš email info@e-gaber.si in nam posredujete pravega.
Ko bo Vaša pošiljka predana v dostavo, boste ponovno dobili naš email kjer Vas obveščamo o Vašem poslanem naročilu ter Vas obveščamo, da bo prispel k Vam v roku 1-3 delovnih dneh.
V kolikor imate vseeno težave pri nakupovanju, nas lahko kontaktirate na naš email info@e-gaber.si ali tel. št. 070/534 314

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
  • Kako se preverja primernost artikla?
  • Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
  • Kako se stvarno napako uveljavi?
  • Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

PRITOŽBE IN SPORI

Trgovina e-gaber, spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
E-gaber se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem E-gaber lahko dogovarja po elektronski pošti na info@e-gaber.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@e-gaber.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

E-gaber se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si e-gaber prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Biro Peceli d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

E-gaber.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

VAROVANJE PODATKOV

Varovanje podatkov – uredba GDPR

SPLOŠNA UREDBA O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV – GDPR

Podatke, ki jih zbiramo:

  • Ime in Priimek, Naslov, telefonsko številko in elektronski naslov
  • IP številko oz. naslov iz katerega stranka dostopa do spletnega mesta
  • Datum in časa dostopa obiska spletnega mesta

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov je v primeru naročila (pogodbe – nakupa na daljavo) , kar pomeni , da stranka privoli v osebno privolitev obdelave podatkov.

Osebni podatki se obdelujejo za namen komuniciranja po e-pošti, sms-u ali telefonu z namenom obdelave naročila, odgovora na posameznikovo vprašanje ali povpraševanje in z obveščanjem o novih ponudba. Na spletni strani www.e-gaber.si se osebni podatki obdelujejo z namenom obveščanja po e-pošti, sms in telefonu.

IP naslov ter datum in čas obiska spletnega mesta se obdelujejo zaradi preprečevanja zlorab.

Če ste podali privolitev za obveščanje o novostih v spletni trgovini www.e-gaber.si hranimo vaš e-naslov trajno oz. do vašega preklica. Vpisane osebne podatke pri naročilu hranimo toliko časa dokler lahko e-gaber.si in posameznik drug proti drugemu uveljavljata pravne zahtevke na podlagi sklenjene pogodbe oz. pet let od prenehanja veljavnosti pogodbe.

Po preteku obdobja hrambe osebne podatke učinkovito in trajno izbrišemo.

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno, posameznik osebnih podatkov ni dolžan posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posreduje ne more prejeti blaga, storitev ali odgovora na svoje vprašanje, ter informacij o novostih na spletni strani. Katere podatke je potrebno posredovati je navedeno pri posameznem spletnem obrazcu.

Osebnih podatkov posameznikov ne posredujemo nepooblaščenim osebam, razen tistim, ki izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov, na podlagi pisne pogodbe z www.e-gaber.si spletno trgovino (www.e-gaber.si, Biro Peceli d.o.o.)

Pogodbeni izvajalci, ki jim posredujemo osebne podatke so:

  •  Računovodski servis (Retex d.o.o.)
  •  Dostava paketov (Pošta Slovenije d. o. o., hitra pošta DPD d.o.o.)

Pogodbeni obdelovalci, smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru upravljalčevih (www.e-gaber.si) navodil in osebnih podatkov ne smejo uporabljati za druge namene.

Spletna trgovina www.e-gaber.si in uporabniki osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v ZDA – vsi pogodbeni obdelovalci v ZDA so vključeni v program Privacy Shield.

Posameznik ima glede osebnih podatkov naslednje pravice:

  • Pravica, da od www.e-gaber.si kadarkoli zahteva:
    • Potrditev ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki
    • Dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije (namen obdelave, vrste osebnih podatkov, uporabnike ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki)
    •  Eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki ki jo določi sam (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in posameznik ne zahteva drugače se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahteva posameznik lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.
    • Popravek netočnih osebnih podatkov
  • Omejitev obdelave, kadar:
    • posameznik oporeka točnosti osebnih podatkov in sicer za obdobje ki upravljavcu e-gaber.si omogoča preveriti točnost osebnih podatkov.
    • Je obdelava nezakonita in nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega posameznik zahteva omejitev njihove uporabe.
    • Upravljalec pričaraj.si podatkov ne potrebuje več za namene obdelave jih pa posameznik potrebuje za uveljavljanje ali obrambo pravnih zahtevkov
  • Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17. splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru kadar posameznik prekliče privolitev za obdelavo osebnih podatkov
  • Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da posameznik te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga prvotni upravljavec pri temu oviral
  •  Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja
  • Da za posameznika ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanje profilov, ki ima pravne učinke v zvezi s posameznikom ali na podoben način nanj znatno vpliva, če so izpolnjenje predpostavke iz člena 22. splošne uredbe o varstvu podatkov
  • Pravico, da zoper upravljavca vloži pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši splošno uredbo o varstvu podatkov. Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si

Privolitev je možno kadarkoli preklicati s poslano zahtevo na info@e-gaber.si. Po preklicu privolitve bo upravljavec www.e-gaber.si podatke učinkovito izbrisal ali anonimiziral , tako da podatkov ne bo več mogoče povezati s posameznikom.

Po preklicu privolitve posamezniku ne bomo več mogli zagotavljati storitev za izvedbo katerih potrebuje osebne podatke glede katerih je posameznik preklical privolitev.

Posameznik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljana pravic v zvezi z osebnimi podatki naslovi v pisni obliki in sicer na info@e-gaber.si.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljana pravic v zvezi z osebni podatki lahko upravljavec od posameznika zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da posameznika ne more zanesljivo identificirati.

Upravljavec www.e-gaber.si mora na zahtevo posameznika, s katero ta uveljavlja svoje pravice v zvezi z osebni podatki odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in naj pozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Upravljavec www.e-gaber.si izvaja ustrezne organizacijske in tehnične ukrepe za varovanje osebnih podatkov, ki so prilagojeni tveganjem, ki jih obdelava osebnih podatkov predstavlja. Navedeni ukrepi so opredeljeni v pravilniku o varstvu osebnih podatkov.

Več informacij v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko dobite v Pravilniku o zasebnosti.

Ekipa Spletne trgovine www.e-gaber.si (Biro Peceli d.o.o.) spoštuje vašo zasebnost in v skladu z zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, Ur. l. RS št. 94/07 in GDPR), zato na spletni strani www.e-gaber.si izvajamo vse aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki.

V kolikor želite dodatna pojasnila v zvezi s politiko varovanja osebnih podatkov nam lahko pišete na info@e-gaber.si

Scroll to top